New Music: Nicki Minaj f/ Chris Brown – ‘Right By My Side’

Nicki Minaj and Chris Brown

Nicki Minaj enlists Chris Brown for “Right By My Side,” the latest single off her sophomore album Pink Friday: Roman Reloaded. Listen below.

You can leave a response, or trackback from your own site.

 

194 Comments

  1. camille_1023

    whooooooooooooo love it

    [Reply]

    Lauryn Reply:

    @camille_1023,

    HIP-HOP? Even The Verse Was Weeeeeeaaaak! Poor Nicki, This Is What Happen’s To Your Sound & Rep When You Get To Comfortable. Turning Pop & Having The Public Know Your Pop & Not Hip-Hop!

    [Reply]

    Diamond Reply:

    @Lauryn, so what if she’s pop. Let her do her thing. Never heard of blending genres?

    [Reply]

    Shade Reply:

    @Diamond, you don’t blend pop and hiphop

    [Reply]

    Jordan Reply:

    @Shade, says who exactly? Quit being so close minded

    [Reply]

    StarsAreBlind Reply:

    @Lauryn, This is an R&B song, and the verse fit the song, so how was it weak. You wanted her to just start spitting crazy bars out of no where? Haters are hilarious. You guys can’t even bring yourselves to lie and say you hate the song so you just say it’s pop, and pop is short for popular. Which fits because everybody likes it. Lady Gaga, Britney Spears, or Katy Perry would never put out a song like this. We’ll see which charts this song will end up slaying.

    [Reply]

    roman zolanski Reply:

    @Lauryn, u need to stop putting bad comments i think u a little chicken head little kim fan u reacthet

    [Reply]

    >PF:RR 4.3.12 Reply:

    @camille_1023, Co-Sign they lock it down.

    [Reply]

    Greg17 Reply:

    @camille_1023, Oh yeah!!! This my jam now. lol.

    [Reply]

    brainfood.com Reply:

    Rap-UP bloggers!

    If you happen to come across a comment by a blogger named “brainfood.com” and their comment is pretty much negative…kill ‘em with kindness! It HATES kindness! Do not be alarmed…it’s someone who is mad at me and wants to spread more hate than it can with it’s own name. Pretty wicked, huh? I can’t deny, it’s clever, but I know it’s weak point!

    It has no argument against positivity! It only knows how to be judgemental, picky, and negative! You wanna shut it up? Say somethin’ positive! It burns ‘em like acid!

    For those who don’t give a crap (and you do that’s why ya’ll keep respondin’ to it’s negative comments), forget you read this. To those who are tired of it talkin’ about Lil kim bein’ better than Nicki and basically keepin’ people fightin’? Just say somethin’ positive. It’ll eventually either stop or be forced to say positive things back.

    Sorry if I wasted you time as that was not my intention.

    [Reply]

  2. LIL KIM

    DAMN SHE ALWAYS SLAYING MY NEW SONGS. :((((((((

    [Reply]

    Keisha Reply:

    @LIL KIM, This is pop trash.

    [Reply]

    Honey bee Reply:

    @Keisha, it’s R&B you dumbass!! Starships is Pop Not This Song Wierdo -.-

    [Reply]

    StarsAreBlind Reply:

    @LIL KIM, You are so wrong for this. LOL

    [Reply]

  3. The END!!!

    The end >>>>>>
    MixtapeNika we all know and love <3

    [Reply]

    BEY I BEEN WAITING FOR YOU TO COME BACK AND SLAYYYYY Reply:

    @The END!!!, yesss!!!!!! The last verse was old Nicki, loved it, she been losin me lately tho.

    The song is still mediocre.

    [Reply]

  4. BOOKED

    Omg that last verse is the only thing that will get played lmfao

    [Reply]

  5. jxtrapani

    This song >>>>>>>>>>>

    [Reply]

  6. StarsAreBlind

    Wait now let me see yo phone cause all them bitches is rachet. LOl, Nicki has an R&B song on the album too. Diverse.

    [Reply]

  7. Kelly

    I LOVE IT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    [Reply]

  8. Cortez

    ayo whut da phuq good yo, thz is gonna b my fav song go nicki & chris datz whut im talkin bout, thz is gonna b a hit maker yo

    [Reply]

  9. Keith

    Love it.

    [Reply]

  10. BentBarbieOver

    THIS SONG IS AMAZING. Nicki’s vocal & lyrics >> 4.3.2012!! ROMAN RELOADED.

    [Reply]

  11. Jordan

    I love it!

    [Reply]

  12. roman

    Yesssssssssss Love It

    [Reply]

  13. RnB lover

    its mediocre….likely to be a hit dosent mean the song is good and nicki bandwagons are gonna love it. im still waiting for track with Jeezy.

    [Reply]

  14. Jay

    I like it

    [Reply]

  15. A Realist

    A hit for sure. Very nice.

    [Reply]

    Rady Reply:

    @A Realist, Def. not a hit. I’m a breey fan so I’m glad this was released and I didn’t have to buy the album

    [Reply]

    Spartenia Reply:

    @A Realist,
    4-sure… The first track I LOVE!

    [Reply]

  16. nojusthenry

    holy shit… this song is amazing

    [Reply]

  17. b

    Boring up until she started rapping… she can do all the pop and r&b she wants I just wished she’d work on her singing.. its not good.. ur are a popstar completely through ur popularity.. the music is not up to par Nicki, sorry.. she even sang better on the mixtape smh

    [Reply]

  18. Muni

    Breezy is God

    [Reply]

    Lifeofagogetter Reply:

    @Muni, Shut up! There is only 1 God! So don’t compare ANYONE to God! You sounded ignorant for even saying that! Have a seat to the left to the left! \_

    [Reply]

    Muni Reply:

    @Lifeofagogetter, jaja nobody can tell me what I have or not to say. Breezy is God for me. Respect my opinion. Thank you.

    [Reply]

    Lifeofagogetter Reply:

    @Muni, I’m not respecting nothing! How is he god to you when he doesn’t even know you exist? He doesn’t lag your bills! So have a seat to the left like I said! & put your time in the real God almighty who actually does care about you because breezy doesn’t!

    [Reply]

    Lifeofagogetter Reply:

    @Lifeofagogetter, I meant pay your bills

    [Reply]

    Theirthedevilschildren Reply:

    @Lifeofagogetter, #agreed and amen! I love when I see followers of Christ and Son & daughters of God put these people in their place.

    [Reply]

    NBeeZy LEggo Reply:

    @Muni,completely agree wit u homie. chris turn every trak to golddd. Lifeofagogetter u bein ignorant for not respectin other peoples opinions

    [Reply]

    teeezy Reply:

    @NBeeZy LEggo, But really calling a celebrity “god” like is that necessary? Thats overboard

    [Reply]

    Muni Reply:

    @NBeeZy LEggo, thank you friend! We are teambreezy :)

    [Reply]

  19. itsme

    *SIGH* Nicki is so damn POP is crazy…she stay singing…she sounds like a scared little kid singing on stage in a elementary school talent show….

    #SIT

    [Reply]

    justdr Reply:

    @itsme, GTFOH. Looks like somebody is site hoppin puttin the same hatin ass comment. Lol. :-|

    [Reply]

    itsme Reply:

    @justdr, WTH are you paparazzi, TMZ or something…get off my jock – Thanks, the Management.!

    [Reply]

    Casey Reply:

    @itsme, Haters get here hella, fast don’t they? *Rolls Eyes*

    [Reply]

    Will Reply:

    @itsme, DEAD LMFAO

    [Reply]

    Os Reply:

    @Will, yup light speed haters are always first.

    [Reply]

    Diamond Reply:

    @itsme, lol you cray for that. Yeah, I think her singing could be a lot better. It sounds like she’s singing thru her nose too much or something.

    [Reply]

  20. DRB

    I just can’t fathom how 2 people who can’t really sing are doing a duet.

    [Reply]

    RnB lover Reply:

    @DRB, Chris brown can sing

    [Reply]

    Blaze Reply:

    @DRB, Chris can sing his ass off tone your ears an sit int he corner on time out

    [Reply]

    Porter Reply:

    @DRB, Chris Brown is a vocalist. If you feel they BOTH can’t sing, I don’t see why you took time out to comment.

    [Reply]

    DRB Reply:

    @Porter @Blaze @RnBLover, Chris Brown is not a vocalist. To start with, his whiny, pre-pubsecent tone is horrible. Of current male SINGERS, I’d point to Usher, Trey, and Mario if I had to.

    [Reply]

    shion Reply:

    @DRB, More like Usher and Mario lol Trey need to learn how to use that voice he has alot better without the strain

    [Reply]

    E.S Reply:

    @DRB, Trey Songz??????? DEATHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!! Do you know how many awards Trey Songz has won? Boo, awards should’ve spoken WELL to him if that was the case. Rotfl.

    [Reply]

    Porter Reply:

    @DRB, Usher and Mario yes but Trey Songz? The nigga always look like he tryna take a shit just to hit a crying note. Wow.

    [Reply]

    Chile_Bew Reply:

    @Porter, NO Hun he is a vocalist in the studio. where is his vocal abilities live?!?!? Ooop

    [Reply]

    Porter Reply:

    @Chile_Bew, Some performances his vocals ARE there, some he’s just dancing, and some he’s using autotune. At the end of the day, CHRIS BROWN GOT BITCHES TAKING NOTES. HIS performances is the ones getting applause and bought on iTunes. Keep blowing steam while sitting that ass down.

    [Reply]

    E.S Reply:

    @DRB, I can understand Nicki Minaj but CHRIS BROWN? I see the hatred ALL up and AROUND this. You should’nt have clicked on this link PERIOD if you felt that way. God bless ya, babes.

    [Reply]

  21. Blaze

    Ok I like this shit an roman reloaded can’t go wrong with Breezy

    [Reply]

  22. Porter

    Chris Brown SAAAAAAAVVVVVVEEEEDDDDD this song because he can SING! This bitch Nicki Minaj sound like a damn kid whining! No hate but she’s a parody. Stick to rapping. Try POSITIVE rapping while you at it.

    [Reply]

  23. nemo

    I do NOT like Chris Brown. BUT he fits in SO WELL!
    I wasn’t sure at her singing, BUT idk i just LOVE it. The verse at the end >

    [Reply]

  24. Roman Zolanski

    OM FUCKIN GODNESS! IM IN LOVE WITH NICKI JOB!

    [Reply]

  25. Felipe

    Clearly not my favorite, but when she raps *DAMN*

    [Reply]

  26. Sheila

    Chris Brown slayed. I don’t understand Nicki. For one, she said she wasn’t doing features on the album. Two, her career started crashing once the Stupid Hoe song came out and Grammy performance. All of a sudden she gets collabs but she still thinks she’s winning………. But TRIES to sing…….

    [Reply]

    Dave Reply:

    @Sheila, Agreed. She’s trying to back it up with the oral sex rapping again.

    [Reply]

    Matt Reply:

    @Sheila, lmao you’re clearly dumb because look at her recent hit Starships, #6 on Billboard.. she’s not winning? She just signed with Pepsi.. she’s not winning? When she sings, everyone loves it and she’s winning from her singing.. the charts prove it. lmao nice try

    [Reply]

    Keisha Reply:

    @Matt, Starships was trash.

    [Reply]

    Steve Reply:

    @Keisha, That’s YOUR opinion. I know plenty of people that love Starships.

    [Reply]

    John Reply:

    @Steve, who cares about @Keisha opinion? Starships #9 on Billboard Hot 100 ..the nation is in love with Starships

    [Reply]

  27. JEY

    I love this new song… Nicki you did a great work!

    [Reply]

  28. Jalin

    Its decent, it fits Ciara more than Nicki.

    [Reply]

    The World Reply:

    @Jalin, Agreed

    [Reply]

  29. Biscuits

    Yo, I dig the song and I think he only reason why is because Chris murdered his verse and Nicki murdered her rap especially when the beat changed…now Nicki singing?? IDK, I feel like it would have been dope with her rapping and him singing ONLY…but its cool i guess..

    [Reply]

  30. Kelvin

    I like the song. It will prolly grow more on me over time. But nice track!! Sidenote: didn’t she kinda sound like tyga when she started rappin ” but my pussy game so cold” part.

    [Reply]

  31. Tina

    Simple as this, Lil Kim slayed at first and fell down. Nicki Minaj DID slay more but she will fall down too. This album could do no wrong with Chris Breezy on it.

    [Reply]

  32. Ice

    Last verse and Chris Brown were cool, but the song is overall mediocre. Still not convinced that this album will be good.

    [Reply]

  33. shion

    I will say this…i dnt like her and im pretty sure her album is gonna b mediocre like all the rest of the albums our now, but she knows hw to use those collabos a get ppl excited and interested in what she’s doing with these songs

    [Reply]

  34. CRAZIIBOY LUIS

    wtf is medicre!?? stfu and eat dick I LOVE THIS SONG!!!

    [Reply]

    Ice Reply:

    @CRAZIIBOY LUIS, You must listen to Nicki because you have a 5th grade education.

    [Reply]

  35. IV.

    The first song niggas EVER heard from Nicki was Still I Rise on Dedication so y’all can cut that weak bullshit. Y’all be hating hard on this bitch while she stay ethering your faves.

    Oh Nicki is pop, shut the fuck all the way up. She’s popular so of course she’s pop. Is Krim?

    [Reply]

    Layla Reply:

    @IV., Aint nobody hating on this bytch.The fact that Nicki fans always bring up how good she was in her mixtapes,shows how she fallin off.

    [Reply]

    John Reply:

    @Layla, ok where is Krim though.. since we’re talking about the present… OH OK, Nic on Billboard..bye

    [Reply]

  36. BEDSTUYFLY

    Smh this is MUSIC? I feel sorry for this generation. What is nick’s story? Who is she?

    [Reply]

    Os Reply:

    @BEDSTUYFLY,feel sorry for your da-mn self,who is stuck in the pass fading away piece by piece every day in to obscurity,it so amaze me that you even know how to use a pc o i get it,it have keys just like a type writer,now thats the explanation.

    [Reply]

  37. itsme

    *SIGH* Nicki is so damn POP is crazy…she stay singing…she sounds like a scared little kid singing on stage in a elementary school talent show….

    #SITDOWN

    [Reply]

    nicki the queen Reply:

    @itsme, lil kim fans mad at this one billboard here it comes!

    [Reply]

    Lea Reply:

    @nicki the queen, This is pop trash.

    [Reply]

  38. itsme

    On the reals this is Chris Browns song…I would rather just hear his verse…

    [Reply]

  39. damn baby

    so far this girl album sound like a buncha entries in an amateur songwriting contest. how can drake album be so moving and then YM puts out all this mediocrity from this one. but pepsi putting all that money in her pocket so i guess it ain’t broke don’t fix.

    [Reply]

  40. true love

    Nice song. She is more than a rapper. She is following in steps of Queen Latifah & L-Boggie.

    [Reply]

    Lisa Reply:

    @true love, Don’t campare Queen Latifa and Lauren Hill to this wack,POP,sell out bytch.

    [Reply]

    Rady Reply:

    @true love, BLASPHEMY……

    [Reply]

    4evernaday Reply:

    @true love, Damn you’re deaf

    [Reply]

  41. brainfood.com

    I like the song, but I don’t like Chris Brown. What type of animal would beat an innocent woman the way he did. He belongs in jail with rapists and murders that will turn him out something nice. Rihanna is the perfect example of a stupid black woman. Why would she forgive him? She gives us all a bad name. So does Beyonce and her sketchy ways.

    Nicki should retire beacause she has very little talent. If her talent were as large as her, well yall know the rest lol. I try to be a strong sista that honors penis and doesn’t objectify it. It should be honored and so should p-ssy. There is nothing more special than being in touch with your womanhood. Nicki doesn’t do that.

    [Reply]

    MonkeyMan Reply:

    @brainfood.com, Oh get over yourself. How many people do you know who have beaten other people? You must not live in the real world where fights occur all the time amongst young people. GET OVER YOURSELF. CB doesn’t need your forgiveness on what happened 3yrs ago. You are not God!

    People like will wonder commit a serious wrong doing and you will then see what its like to be judged by it forever. Grow up!

    [Reply]

    brainfood.com Reply:

    @MonkeyMan,

    I apologize for this person upsetting you. It’s clearly someone I’ve checked in an earlier discussion…who is too scared to confront me so they just want to discredit me. it’s quite cunning and smart considering I don’ t use an avatar.

    If you go through the archives (that’s if you care enough) you can clearly see that I don’t judge other people cause every person has a past and mine is filled with indiscretions. Sorry for the inconvenience.

    …and to the person whose doin’ this! Thanks! Bad or good, you still puttin’ brainfood.com on this lil map! And the regulars know you a fraud. I gotta track record “sweetness.” You mad huh?

    Happy faking! MUAH!

    [Reply]

    MonkeyMan Reply:

    @brainfood.com, Hey thanks for clarifying and appreciate your comments. That impostor is clearly ignorant and hateful. Keep a positive mind. Thanks again.

    Monkey man!

    [Reply]

    brainfood.com Reply:

    @MonkeyMan,

    and thank YOU for understanding. Being positive shouldn’t make people this upset, but we all know the state of this world, right?

    Have a good day, man!

    [Reply]

    brainfood.com Reply:

    @brainfood.com, Stop posing as me! I, THE REAL brainfood.com hate Chris Brown. His behavior is unacceptable and he should have consequences for his actions. LOCO person, stop copying already.

  42. Ray

    The fact that the people, who don’t like nicki minaj, nor chris brown still come and listen? like why bother, you comment is irrelevant take your hating ass comments and go find a second job, do something with your lives instead of lurking around for music of people who you don’t like, they make music for THEIR fans not, people who don’t like them, but y’all still checkin for nicki.

    [Reply]

    Raven Reply:

    @Ray, This is a blog site not a Nicki Minaj or Chris Brown fan-site.People are free to say what they want.

    [Reply]

    Ray ray Reply:

    @Raven, but the fact that people who don’t like nicki minaj still come and check every move she makes. If you don’t like her dont fuckin pay attention to her. But your bitch ass will always look for nicki :)

    [Reply]

  43. Dre

    i love it omg!!!!

    [Reply]

  44. Rick

    The song is iight but Chris Brown’s “How I Feel” and “Fuck The City Up (rapping verse)” SHITS on what Nicki is doing now. Smh.

    [Reply]

  45. AAA

    i like it, especially her rap verse

    [Reply]

  46. The Cudder

    oh my god,it’s horrible,poor nicki…
    Lil kim is the queen
    Chris brownies shut up please

    [Reply]

    nicki the queen Reply:

    @The Cudder, lil kim can be the queen but nicki the king b##ches lmao

    [Reply]

    Os Reply:

    @nicki the queen,Co-Sign bang bang that sh-t bang.

    [Reply]

    ROMAN'SFULLYCHARGED Reply:

    @nicki the queen, IKR (:

    [Reply]

  47. KC fan

    i love it!! just wish she rapped more but they both slayed!

    [Reply]

  48. LiveLife

    I had hope for this one because I thought Chris Brown was going to do the singing but guess not. I’m done with this Lil Kim mimicry.

    [Reply]

  49. BeyonceIsQween

    Chris Brown inspired this hoe to give her fans free music. Shoutout to him. He’s the only artist besides Bey and Rihanna that actually shows their love for the fans. Oop.

    [Reply]

    Matt Reply:

    @BeyonceIsQween, LMAO HOLD THE FUCK UP. do you know how much Nicki does for her fans? She fucking took fans out to dinner, design her album cover, let fans be in her new video ‘Beez In The Trap’, responds to soooo many fans on twitter.. more than anyone, ustream.. the list goes on. so sit. Bey don’t even have a twitter for her fans and Chris hardly thanks his fans in acceptance speeches.. so lmao you sound dumb.

    [Reply]

    BeyonceIsQween Reply:

    @Matt, Lmfaooooo! Did you just go there? Its been a HOT ass minute since she’s done a ustream, so bitch, bye with that. Nicki doesn’t like when her fans call her by her REAL name, post REAL pictures of her in the past, she threatens to take M&G’s, shows, etc. away, and she dissed ALL her fans and praised her DIE HARDS. She deleted that shit QUICK. Where they do that at? I was a lil fan around that time but she done got WAYYYYYY into the fame. Beyonce doesn’t need Twitter. She makes a way out of NO WAY to spend her days with her fans. It goes ON. AS for Chris Brown, he may not respond to fans like Nicki but honey he STAYS saying he loves us, STAY giving free music/mixtapes, made us the executive producers on his album, webisodes, hell even a FREE show. Acceptance speeches?……………… When you come at others again, make sure you do a LITTLE more research before you come with shit. He ALWAYS mention his fans. ALWAYS. Never did he EVER downgrade ANY of his fans/stans/shit, DIE HARDS. So go suck more opinions and swallow your posts. It shows ALOT how you at least TRY to keep up with Chris Brown. Oh, and keep in mind, responding to your fans on Twitter doesn’t PROVE how much you love them. It goes DEEPER than that. Smh.

    [Reply]

    >PF:RR 4.3.12 Reply:

    @BeyonceIsQween,B!tch you was the one who went there,you wanted to start something,the proof is in that long @ss letter you have written,you was so so wanted to get them sh-t off your chest, get da f-ck out of here,with your dog sh-t drama..even though this is a blog were you all are license to hate…i am license to go in on yall @sses too, w-tf this b!tch felt like.

    [Reply]

    BeyonceIsQween Reply:

    @>PF:RR 4.3.12, Exactly, a BLOG site. As meaning, I will post my opinions. If either of you manufactured stans come after it, that’s YALL problem. Come CORRECT hoe. Oop.

    [Reply]

    Will Rose Reply:

    @Matt, It’s people like the person that made that comment that don’t know a thing about Nicki and all of what she does.

    [Reply]

    BeyonceIsQween Reply:

    @Will Rose, And for you…. BOO…. Her own STANS don’t even know what happened to old Nicki. Shit, they’re not even 100% sure about her age. They’re always complaining about how her old music is better so come CORRECT next time! Thank ya.

    [Reply]

    Me Reply:

    @Matt, Have several seats. Chris ALWAYS thanks his fans. If you need reference, go watch his Grammy speech–You know, the award show where Nicki left empty-handed…..Yup!

    [Reply]

    BeyonceIsQween Reply:

    @Me, My point EXACTLY!

    [Reply]

    RDK Reply:

    @BeyonceIsQween,Me,both of you shout da f-ck up,the barbz and team breezy is cool,i don’t know were the both of you f-ckers came from trying to start sh-t,go plant both of your @sses in a char like Adele.

    [Reply]

    BeyonceIsQween Reply:

    @RDK, Haha, Team Minaj has a complete problem with Team Breezy, honey. Why? Because he swept the awards they THOUGHT nicki was going to win. Bye now.

  50. lmao.

    lmao why the fuck is krim fans on here? yall have nothing better to doo :|
    nicki’s is amazong. This song <3
    Her rap, Love it!!!!! 4.3.12 watch the haters be the first ones to hop on her dick :''''/

    [Reply]

  51. Will

    Lil Kims Debut album > Nicki Minaj whole existance

    [Reply]

    Cosign Reply:

    @Will, lmao agreed. This song is so horrible this generation has the worst music ever thank god i was alive during the 90′s era music was just so real.

    [Reply]

    Os Reply:

    @Cosign,this song is light year past that song kim release on valentine day,that song sound like someone is strangling a cat,you retards get da f-ck off this post.

    [Reply]

  52. Cosign

    I guarantee you Roman Reloaded is going to be a load of crap if the last song is Stupid Hoe then do we really need to second guess. This chick is washed up. Nicki you will never be Lil Kim never ever ever and your music will never live up to it. With knowing that im fine with you making your millions your doing it wrong

    [Reply]

    nicki the queen Reply:

    @Cosign, haters get the f##k on thats a good song till lil kim make a hit for 2012 its no need to bring that hoe up bring up somebody thats doing something like trina or somebody!

    [Reply]

    brainfood.com Reply:

    @nicki the queen, No, f-ck you. Nicki is stupid and so are you for supporting her.

    [Reply]

    ROMAN'SFULLYCHARGED Reply:

    @nicki the queen, DHATS FOREVER TRU PREACH.LOL

    [Reply]

    DenimJunkieKidd Reply:

    @Cosign, lmao and kim did it right?! you must not be old enough to remember when she was RELEVANT in the industry

    [Reply]

  53. Will Rose

    The fuckin’ hate on here is insane!!! To the Kim fans I’ll say this, this song is sure slaying If You Love Me and Kim’s talking-through-a-fan vocals.

    I’m usually pretty unbiased when it comes to the Kim vs Nicki beef things, but the fact Kim fans and Nicki haters only come to comment just to hate is so unreal! Are you all really that angry and pressed that Nicki is doing well?

    Wow…

    [Reply]

    jennifer Reply:

    @Will Rose, Lil Kim song was way better than this and her lyrics were deeper.

    [Reply]

    Will Rose Reply:

    @jennifer, To be honest, it wasn’t. She sounded like she was singing through a fan.

    That’s just me though.

    [Reply]

    thatishcray Reply:

    @jennifer, I don’t even like nicki like that but you know that’s a DAMN lie

    [Reply]

    brainfood.com Reply:

    @Will Rose, Lil Kim is the original. Nicki is the copycat clone bitch.

    [Reply]

  54. hmm

    i’m confused..nikki went to laguardia as a acting & singing student..so why the fuck do ppl think she would not try to sing?..& im not even a fan

    [Reply]

  55. t

    dawm, dont have been better , 2 great musicians 1 one classic

    [Reply]

  56. nicki the queen

    nicki talking about sb and chris still talking about rih rih nice songs i love it!

    [Reply]

  57. LuvIt

    I thought this song featured Chris Brown? All I hear is a computer. Chris Auto-tune Brown smh. But he is a vocalist?

    [Reply]

    Haters Stay Pressed!! Reply:

    @LuvIt, STFU bitch! There is no autotune in Chris verse! He is a fucking vocalist! He has been nominated for a Grammy for best Vocal Performance three times!! Get your shit straight!

    [Reply]

    ROMAN'SFULLYCHARGED Reply:

    @Haters Stay Pressed!!, CO-SIGN (:

    [Reply]

  58. RAKIM

    I LOVE IT

    [Reply]

  59. j312

    the rap is good but all the trying to sing(she needs to stop) and chris brown did save this song..we all know with his name tied to this, even though the song sucks, will for sure be a hit on the charts

    [Reply]

  60. Henry

    Lil Kim ‘was’ dope but is irelevent now. Nicki is in her own lane. Nicki is like a piece of every genre mixed with a crayola box and a fake ass. She is exactly what our generation needs. That old style of female rap was so constraint with no where to go or no demographic to really speak for. That’s why nickinis so big.. She hits all sides of the spectrum. So stop comparing… It doesn’t make sense

    [Reply]

  61. Raven

    Nicki fans are a bunch of yes-man.They would eat up anything she puts out.This song is not good at all.

    [Reply]

  62. jennifer

    I thought this album was going to be a hip hop?Done with this clown.

    [Reply]

  63. WRTW?

    Sounds like another summer smash, Nicki is one smart lady. It’s not about Kim never has been, its about Nicki and her evolution to becoming multifaceted and being great and dominating every avenue. And this song is just the beginning.

    [Reply]

  64. Steve

    Soooo the same fans that thought Lil Kim’s last single was poppin….are the ones the RUSHED to Nicki’s post… OK. Anyway Chris is Nicki are doing big things ! This single will smash Radios.

    And BTW this isn’t Pop…its R&B. Smfh.

    [Reply]

  65. ROMANEMPIRENY

    OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMOMG I LOVE ITTTTTTTTTT BEST SONG OF 2012 FOR SURE ITS GONNA TOP BILLBOARD>>>>>>>>>>>>>

    [Reply]

  66. thatishcray

    I had little hope for this album and to be honest this is the only song I liked thus far so I still might not buy it but one thing I will say is I respect nicki and any woman who does them and lives their life to the fullest. People can call her a gimmick or a sellout but she rich famous and living her life what are you doing? I hope its a good album with summer coming I plan on being out and about a lot and I want fresh fun music to bump to but we will see

    [Reply]

  67. JUNEO

    O_o WOW I LUV IT ITS AMAZE HOW NICKI VOCALS HAS PERSEVERE IN HER VOICE SHE ON THE TOP OF HER GAME

    [Reply]

  68. @TAIMIICEL

    OMG NICKI I LOVE THIS
    #TMUK
    YOU WINNING

    [Reply]

  69. JUNO

    O_o WOW I LUV IT ITS AMAZE HOW NICKI VOCALS HAS PERSEVERE IN HER VOICE SHE ON THE TOP OF HER GAME

    [Reply]

  70. Jordan

    Bottom line, this song is dope. Nicki is making music she wants to. She’s diverse. If you don’t like it, don’t listen to it. But she’s a versatile artist.
    Beez In The Trap ft. 2 Chainz drops tonight at 7PM EST.
    PINK FRIDAY: ROMAN RELOADED 4.3.12

    [Reply]

  71. brainfood.com

    Wow. I really ticked somebody off!

    [Reply]

    sweetbrainfood Reply:

    did I do it right?

    [Reply]

  72. Shakur

    I like the song I just wish Nicki had rap more on the song . They both did a great job on this song and I can see this song being played on the radio . Can’t wait till 7 pm for Beez In The Trap ft 2 Chainz to come out . I know they are gonna kill that track
    April 3 Pink Friday Roman Reloaded BANG BANG !

    [Reply]

  73. :O youMADstayMAD

    haters gonna hate. stay mad! Nicki and Chris killed this sh*t. already SLAYINNNNNNNNNNNNNNNNG the radio! y’all mad? oh!

    [Reply]

  74. Mr. Who wed nice

    @ least Nickii Minjaz Is trying something Different and New

    [Reply]

  75. CBE

    SHIIIITTT!!! I’m Late!

    Here for breezy baby!!! all the haters can go jump off a cliff,I’m sure the world would be a better place.

    Chris was great but only one verse nicki?you put him there for buzz? come on now! lastly chris can sing live did all these haters see THE F.A.M.E TOUR? SMH…

    [Reply]

  76. tb

    is this what it has come to? i guess nicki

    [Reply]

  77. BLV

    loveeee thissss songggg it just feels so good.

    [Reply]

  78. TheCreat1veOne

    I wasn’t really diggin’ all the other singles she has had like Starships and Roman in Moscow like I really wanted to, but this song, I can get into! The beat is amazing, and the flows are very nice on here. I wish she would’ve rapped more than the last verse personally. Maybe letting a really talented female singer sing the chorus parts and having her rap would be great to do. Regardless though, this song is really good! Wish she would’ve released this alongside Starships to cater to both the pop and R&B audience though instead of living the R&B and hip-hop fans out in the dry.

    [Reply]

    Will Rose Reply:

    @TheCreat1veOne, That’s EXACTLY how I feel. She would have killed two birds with one stone. I still love Nicki though. :)

    [Reply]

  79. ROMANEMPIRENY

    AWWWWWWW IM SO SO IN LOVE WITH SONG<3333

    [Reply]

  80. OOL Uh Uh

    New and different doesnt mean good. This chick is pure Grade A wack juice. Pop means popular music so yes she is a pop act who creates wack music. Standards have changed a ton. Had this chick dropped in ’92 she would mos def be on an episode of “Where Are They Now?” and her picture would be that of Chaka Khan’s. What a shame.

    [Reply]

    yooo Reply:

    @OOL Uh Uh, co-sign. the standard has definitely dropped. this shit is horrible

    [Reply]

    Will Rose Reply:

    @OOL Uh Uh, That’s exactly it though. It’s not ’92. It’s 2012. Music evolves and grows and for a musician to be stuck in a decade will damaging and uninteresting.

    [Reply]

    ROMAN'SFULLYCHARGED Reply:

    @OOL Uh Uh, WHERE YOUR MUSIC AT BITCH, EXCATLY YOU RATCHET BITCH. LAST TIME I CHECK HER ALBUM WENT MULTI PLATNIUM, SHE GOT THE MOST SINGLES ON THE BILLBOARD THAN ANY FEMALE RAP ALBUM. SHE HOSTED RIP THE RUNWAY AND PERFORMED SHE PERFORMED AT THE GRAMMYS AND ALLSTAR GAME SO YOU TELL ME WHO THE FUCK IS WINNING.

    [Reply]

  81. C4CB

    Da track be doin it hard

    #cwazie abwt Chris Breezy baybee!

    [Reply]

  82. Billionaire

    This is why i cannot take her serious because she sounds like Rihanna here! Where is Nicki?

    [Reply]

    nicki the queen Reply:

    @Billionaire, you hoes have a 101 reason to hate on my b##ch nicki she winning and this a great song so haters move the hell on this a hit no that!

    [Reply]

    Billionaire Reply:

    @nicki the queen, Did i say this is an awful track? Did i deny that’s she winning? NO! Clearly you’re a confuse BITCH! My statement was in relation to her to vocals which is similar to Rihanna here and therefore i cannot take here seriously especially when she claims to be a rap artist!

    [Reply]

  83. say it

    Why the fu**ing hate! The song sounds damn good! Nothing wrong with Nicki’s vocals, she is Nicki, stop comparing her to others, she has her own unique sound! The same with CB, the dude can sing, he is not suppose to sound like Usher or Trey Songs, he is CB, he has his own sound! Artists are not suppose to sound alike, each has their own unique voice! Damn, you haters are some bored ass peopleto come up with stupid ass reasons to hate, if you are not fans of either, why are you here?

    [Reply]

    stan Reply:

    @say it, Well said, I co-sign!

    [Reply]

  84. Mentamir

    I am not blown away, but I like it. It’s a catchy little love song… It’s all right, not memorable.

    [Reply]

  85. Rihanna Fan

    Nahhhhhhhh

    [Reply]

  86. A$AP

    dat sad!!from pink friday to this sh*t!seriously im really disappointed. I seriously believed she had talent.

    [Reply]

  87. Black Butterfly

    This is the only song that I like so far…..Still not good enough for me to buy the album tho.

    [Reply]

  88. Stre3t Danc@

    love love loooooove it!

    [Reply]

  89. Tony

    I prefer all of what ppl on here call nicki minaj “pop” songs. I don’t like her rapping to be honest unless she’s on someone elses track in which case she does a good job. on her stuff…meh. i like her singing and harmonizing more than rapping sometimes as well.

    [Reply]

  90. @_Michael_TM_

    This song is great!

    [Reply]

  91. Hugh

    CRAY!

    Love it. Who produced it?

    [Reply]

  92. Hugh

    Love it

    [Reply]

  93. SOsad

    Lil Kim. PLEEEAASSEEE come back. Nicki is killing this rap game.

    [Reply]

  94. Lil' Kim

    Oh man, Nicki, you win :((
    I’m a stupid hoe and your a bad bitch.
    I sucks dick, you makes paper.
    I make trash, you make hits.
    Nicki, can we please do a re-release of Roman Reloaded and put me on every song with you. Can you secretly write my lyrics?

    [Reply]

    ROMAN'SFULLYCHARGED Reply:

    @Lil’ Kim, rofl

    [Reply]

    ROMAN'SFULLYCHARGED Reply:

    @ROMAN’SFULLYCHARGED, rofl

    [Reply]

  95. Conor J

    I like it, but I do think the beat is too heavy, it really overpowers Nicki’s voice, that said Nicki and Chris’s voices do go well together, I’ll be buying both albums this spring! :)

    [Reply]

  96. roman zolanski

    i love this song

    [Reply]

  97. LISTEN: Nicki Minaj ft. 2 Chainz – ‘Beez in the Trap’ (Dirty) | Nicki Minaj Pictures

    [...] debuting Right By My Side with Chris Brown earlier in the day, Nicki Minaj heads to the Trap with 2 Chainz on their hood [...]

  98. monica

    keep that beat going.. hell yeah!! :) i love it!

    [Reply]

Leave a Reply