Video: Diggy Simmons – ’4 Letter Word’

Diggy Simmons

Diggy Simmons pens a love letter to his girlfriend in the Phil the God-directed video for “4 Letter Word,” the new single off his debut album Unexpected Arrival. The 17-year-old heartthrob, who was just nominated for Best New Artist at the BET Awards, falls in love with the girl next door. But their relationship is up against the odds. Her parents don’t approve and she’s about to move, so they take matters into their own hands and run away. Get swept away by their budding romance.



You can leave a response, or trackback from your own site.

 

32 Comments

  1. JoJo

    greatest song ever made.

    [Reply]

  2. Keeli

    I love this song. The cutest video ever!;)

    [Reply]

    JoJo Reply:

    @Keeli, Let’s get married, you can be my four letter word ;)

    [Reply]

    Navy21IRnanz Love Reply:

    @JoJo, you gotta be Kidding LOL LMAOOO

    [Reply]

  3. jeshonica

    BEST SONG AND VIDEO EVER… IF I WAS THAT GIRL

    [Reply]

  4. AAA

    dose Drake got a lil brother??, nah let me stop its a real cute song

    [Reply]

  5. ewtwe

    every song on his album has at least 5 writers in the credits W….T…..F

    [Reply]

  6. jackswagger

    should’ve named this four-letter-flop LOL jk
    kinda sad though, but on the bright side he might get a BET award

    [Reply]

  7. Hip-Hop Fiend

    J. Cole won… Diggy had 20K first week lmao… And I was one of them, This song is actully dope a little Drake rip off but still a solid song. I hope he don’t sing on every song now cuz Diggy got flow so stick to rapping.

    [Reply]

    tgod Reply:

    @Hip-Hop Fiend, no one cares about your advice

    [Reply]

  8. Video: Diggy Simmons ’4 Letter Word’ | Bazaar Daily News

    [...] Video via Rap-Up [...]

  9. Ale

    Love it.! Very cute.!

    [Reply]

  10. Navy21IRnanz Love

    GReat music video & Song Keep it up Diggy

    [Reply]

  11. ThatIshCray

    i love this video!!!! I dont like the song as much, but this is sooo cute!!!

    [Reply]

  12. JasmineRose

    This is such a great song and the video made it even better ! It was just great !

    [Reply]

  13. Pure

    LOVE! I have played this song & CD out!

    [Reply]

  14. Bria

    I cried when I watched this I love you diggy you sog beatuful.

    [Reply]

  15. Janita

    Everybody needs to stop hatin this is a great song and video And diggy is soooo cute!

    [Reply]

  16. lexy

    What’s that girl name in the vid??

    [Reply]

    Kelcey Reply:

    @lexy, Axe Owens

    [Reply]

    Chantal Williams Reply:

    @lexy, thats what i wanna know too

    [Reply]

  17. kemmie

    (: , this video got me in tears .. i lovee it ! .. Diggy iss too fine && cute .. myy goshh !

    [Reply]

  18. Jboogie

    ima sing this ta my girl… i love you babe

    [Reply]

  19. Kbeepicies

    THAT SUCKED!!! He fine…but that mv was too trill boy… And the girl couldn’t act if her weave depended on it…and her weave was ratched to…do it kinda did depend on her actin to make it look better…but FAIL!!!

    [Reply]

  20. tie-lieyah

    wats her name the gurl in four letter word!

    [Reply]

  21. taliaPeezy

    i think her name Lauren Legato. I watch her on youtube

    [Reply]

  22. Orpheus

    The girl in the video is Axe Owens not Lauren Legato.

    [Reply]

  23. dede luv

    OMG I fell in love with this song .
    Your my 4 letter word…
    I luv u diggy this video shows a differnt side of u and I luv it

    [Reply]

  24. jamela

    this song is dope & diggy is sooo fine and sexiii

    [Reply]

  25. No1Curr

    Who’s the girl that play in the video? She cute ^_^

    [Reply]

  26. mexi3

    your my 4 letter word reminds me of me and my boyfriend
    10/23/12
    but i also have to love Diggy Simmons

    [Reply]

  27. Chantal Williams

    he is so fine

    [Reply]

Leave a Reply