Keri Hilson, Nicki Minaj to Salute the Troops for ‘VH1 Divas’

Keri Hilson and Nicki Minaj

The military is about to get a dose of diva. VH1 has tapped Keri Hilson, Nicki Minaj, Katy Perry, Paramore, and Sugarland to serenade soldiers for this year’s “VH1 Divas Salute the Troops,” airing Sunday, December 5, at 9 p.m.

For this year’s show, VH1 has partnered with the USO for the star-studded concert, which is set to take place at Marine Corps Air Station (MCAS) Miramar in San Diego. While the Young Money rapper joins past collaborator Keri Hilson for the stateside performance, Paramore will head overseas to entertain at an undisclosed military base in the Middle East.

The show, which has highlighted powerhouse female performers since debuting in 1998, has featured Mariah Carey, Whitney Houston, Diana Ross, Mary J. Blige, Aretha Franklin, Beyoncé, Jennifer Hudson, and more in years past.

You can leave a response, or trackback from your own site.

 

20 Comments

  1. Hold Up!!

    Only thing that could make me watch is the name CIARA and this isn’t stated for someone to reply to it so you get a STFU ahead of time.

    [Reply]

  2. baby boi

    lol id rather see ciara there then kari cuz she been fallin off lately……what about jazmine sullivan, monica shit even rihanna cuz if that the best they got then im srry for them i think ppl are only gonna watch katy perry then change the channel…..nicki and performing DON’T GO….love her otherwise but live NO THANK U

    [Reply]

  3. Ronnie6676

    Excited to see paramore and sugarland…the rest not so much

    [Reply]

  4. ;)

    wow…i shudve know that they wud come on here wit her name…stfu… shes not on there get over it!

    [Reply]

  5. NikkiIsChillin

    The artists on this list are okay. But, they need Ciara, Monica, Fantasia and Jennifer Hudson…These are Divas. This show has fallen off. They get a “ho sit down” for this pathetic list. VH1 need to stop this mess. I say cancel the show!

    [Reply]

  6. TYLER

    THEY DO NOT NEED BORING ASS CIARA. I DO NOT WANNA SEE NOBODY DANCE AROUND THE STAGE AND SING. NO I WOULD NOT WATCH. CAN’T WAIT TO SEE KERI AND NICKI. CONGRATS TO KERI HILSON HER ALBUM IS PLATINUM WORLD WIDE NOW. AND PRETTY GIRL ROCK IS #80 ON ITUNES TOP 100 IN LESS THAN 2 DAYS. THIS WILL BE GOOD PROMO FOR KERI HILSON’S NEW ALBUM.

    P.S. JAZMINE SULLIVAN ALBUM HAS NOT EVEN WENT GOLD YET HOW THE HELL SHE GONNA BE ON DIVAS.. LMFAOOO HER ALBUM STILL AT 468,000 COPIES

    [Reply]

  7. ok

    I LOVE KERI, NICKI, and KATY PERRY! can’t wait!

    [Reply]

  8. cp2006

    WTF? Like seriously? Divas? Where is Monica???? Where is Fantasia???? Jennifer Hudson???? This line-up is an epic fail! Next they’ll add GaGa to the mix! What a mess indeed

    [Reply]

  9. TheLuversLane

    Being a DIVA isnt (or shouldnt) be based wholely on albums sales it’s also based on Personal fierce Attidude Savvy Toughness (Pfast) i think jazmine sullivan should be on DIVAS b/c she is very talented.

    [Reply]

  10. boom.BOOM.P0W

    Take that CE-ERROR RIHALIEN STANS!
    Those 2 hoes aint no diva.

    [Reply]

  11. J-Wellz

    BRING OUT THE CAMERAS..WHERE IS ASHTON KUTCHER AT..COME ON YALL..U HAVE GOTTA BE JOKING..WAT IN THE HELL HAS KERI HILSON DID TO BE A DIVA..& NICKI MINAJ THA GIRL DOESN’T EVEN HAVE A ALBUM OUT YET..I THINK ITS SAFE 2 SAY MUSIC INDUSTY HAS DIED NOW..WAT IN THE HELL IS THEIR PROBLEMS..JAZMINE SULLIVAN,MONICA,FANTASIA..GURLS WITH SOULFUL VOICE
    IMA A CIARA STAN & I LIKE RIHANNA BUT I DON’T THINK THEY NEED 2 BE ON THEIR EITHER..I WANT THEM 2 BUT NO

    [Reply]

  12. headphones

    this list is…. hmmmm, well i am excited to see Paramore lol

    [Reply]

  13. No Competition

    Since when is Keri Hilson falling off? If anything Cerror is the one falling off. Both her videos havent even made the 106 and park countdown. Keri is moving up billboard charts fast with “Breaking Point” so is her video which is now at #6 after only like a week on the countdown. Ciaras Speechless is going to FLOP so is Gimmie That so why yall ciara stans even talking. Ok then moving right along………

    [Reply]

  14. Jealousy is the ugliest trait

    Keri is getting that promotion run rolling and its all gonna work out perfectly. Breaking Point is doing great on urban billboard and “Pretty Girl Rock” is gonna skyrocket on the Hot 100 once the video is released which she shot yesterday and today with the great Joseph Kahn. Cannot wait for the album.

    [Reply]

  15. reginae hutt

    I’m ready for dis and @tyler Pretty Girl Rock was #68 now. NO BOYS ALLOWED let’s get it

    [Reply]

  16. Carmen

    lol At ciara fans trying to clown somebody’s performing. Ciara still has some things to prove to be an elite performer. I do think Fantasia and Monica could have been on the list.

    [Reply]

  17. K.K.

    NICKI ROCKS!!! ;D

    [Reply]

  18. EpicFail

    This list is stupid for the diva’s list..I mean I dont like Keri Hilson but I rather see her on there than Nicki Minaj,she definetly is not no diva.They could of just put Beyonce if they didn’t know who to put I mean really..where’s Jasmine Sullivan, and Ciara beautiful ass definetly should be a diva idc what noone says,Monica,Fantasia..epic fail the list they have up..even Rihanna could of been up there..

    [Reply]

  19. Amina

    Keri Hilson Keri Hilson Keri Hilson…

    Whoever said that Keri didn’t do anything yet & that she doesnt deserve the title, is A DORK..SERIOUSLY YOU MUST HAVE BEEN IN A COMMA FOR THOSE PAST 3 YEARS!!

    Keri is on top now, you can’t deny that so stop trying.
    I love Ciara but her fans…LORD I don’t even know where to start!!! So aggressive & Rude! Stop hating on others and show love and support for ONCE!!! God!

    Event going down on December.5th <—– Keri's b-day too!! HARD WORKING WOMAN.

    [Reply]

  20. Anbrielle

    keri all the way baby!:)

    [Reply]

Leave a Reply