Wiz Khalifa Debuts the Frohawk

Wiz Khalifa

Chris Brown dyed his hair blond (then back to black), Game rocked a red Mohawk, and now Wiz Khalifa is the latest male artist to switch up his hair. The “Black and Yellow” rapper shaped his Afro into a Mohawk, dubbing it a “Frohawk,” revealing the first two images of his fresh look. The Frohawk will make its television debut on tonight’s “Late Show with David Letterman.”

What do you think of Wiz’s new ‘do? Check below for a side view.

Wiz Khalifa



You can leave a response, or trackback from your own site.

 

40 Comments

  1. Yeah

    LAME just likes his “raps”

    [Reply]

    mike Reply:

    @Yeah, LMAO so right

    [Reply]

    LILBIT Reply:

    @Yeah, NAHHH YHU A HATER WIZ IS THE BEST FUCK YHU SAYIN HAHA I BET HE GETTIN MORE MONEY DEN YHU DOE {HATER}!!!!

    [Reply]

    Yeah Reply:

    @LILBIT,
    probably is, you dumb enough to buy that shit! I bet you feel stupid. I weep for you. smh

    [Reply]

    LILBIT Reply:

    @Yeah, hater!!!!

    [Reply]

    kemaya Reply:

    @Yeah, just haterz

    [Reply]

  2. Courtney M.

    Looks nappy as fuck.

    [Reply]

    MARIAH KAHLIFA Reply:

    @Courtney M., DNT TALK BOUT WIZ KHALIFA HE MA FUKING HUBBY SO STUT THE FUCK UP BITCH HAHAHAHHAHAHHAHAHAHH!

    [Reply]

    D. Daniel Reply:

    @MARIAH KAHLIFA,

    [Reply]

  3. EmAyDee

    ha Nice, Care free stylin, no better way to go.

    [Reply]

  4. Keeks

    I like it from the front. Are you sure thats a side view? lol.

    [Reply]

  5. drizzy2

    -_- ….i like the guy but this making me dislike him.

    [Reply]

    MARIAH KAHLIFA Reply:

    @drizzy2, FUCKYU U DONT GOT TO LIKE HIM

    [Reply]

  6. Lexx_Janay

    what wiz is doing is nothing new…boys at my high school used to do this all the time and that was just a couple yrs ago!

    [Reply]

  7. Neickha

    hmm its not really a “mowhawk” unless both sides are shaved… The front picture..LOl oh wiZ!

    [Reply]

    TGOD Reply:

    @Neickha, Uhmmm. Iff yuu have EYES. yuu can CLEARLY see that bothh sidess are shaved.

    [Reply]

    russ-dawg04 Reply:

    @TGOD, actually its not shaved, hence the name being a FROHAWK..the sides are shaped down, he still has an afro besides he said a while back he aint cuttin his hair.

    [Reply]

  8. just another reason

    to hate this sellout. Kush and OJ was cool but everything after that went downhill, same old bullshit rhymes and weed talk, he looks like a older version of Young Money’s Lil Twist.

    [Reply]

  9. deeznutz

    @Neickah it doesnt say “mohawk” genuis, da shit says frohawk get ii rite, fuckin faggit!

    [Reply]

    jay Reply:

    @deeznutz, lol

    [Reply]

    Neickha Reply:

    @deeznutz, Didn’t realize people get mad over others people hair… And you spelled “it” and “faggot” wrong.My comment wasn’t even harsh,Seems like you have a man crush.

    [Reply]

    Neickha Reply:

    @deeznutz, Well yes it does say “mowhawk”.

    “…now Wiz Khalifa is the latest male artist to switch up his hair. The “Black and Yellow” rapper shaped his Afro into a (((Mohawk))), dubbing it a “Frohawk,”

    Why are you upset at my statement lol? You have the nerve to say genius and spell words incorrect like “faggot” and “it”. Its just hair. My comment was mild and not hate. Seems like you have a man crush.

    [Reply]

  10. whoa!!

    i love it and i love him :) thanks wiz!

    [Reply]

  11. Mr Xclusive

    lol

    [Reply]

  12. JHP

    Sigh, I wish our young black artist would stop trying to redefine what a a black male’s hair should look like lol. But Wiz is still that nigga though!

    [Reply]

  13. Weeev

    @yeah
    fuckboy eat a dick. its not your hair get over it!!!

    [Reply]

  14. FLEXwizdom

    Wow. He’s going ‘Pop’ so fast his hair’s changing color… Must be the weed.

    [Reply]

  15. Jarvis

    Whats up with rappers changing their hairstyle in order to gain some buzz about them…smh i thought only females do that.

    [Reply]

  16. Heavy rotation

    Its not like its gona make him look any better he ugly! i hate it when ppl have a mowahk but they dnt have the air for it

    [Reply]

  17. nack

    wiz is not even ugly! hes fuckin sexy! fuck all the lame haters you dont know good music!

    [Reply]

  18. Capo www.nojrak.com

    -nigga wiz GETTiN PAiD so he do what he want STO[ HATEN,, GET YU SUM MONEY then yu want feel so bad lol

    [Reply]

  19. TGOD

    Alll yuu haters, spendingg yurr time to comment. Go teabag a beartrap.

    [Reply]

  20. swagg

    y does it matter wat he does with his hair u either like him or u dont. if you dont like him get off his picture. its that easy

    [Reply]

  21. markisha

    -dude badd ass fck ;

    [Reply]

  22. MICKEY

    AYE YALL SOME HATAS STOP HATIN ON DHIS DUDE DANGG DEN IHTS MOSTLY GIRLS HATIN ON HIM IHTS HIS HAIR DONT WORRY BOUT IHT OF YUH DNT LIKE IHT DEN YUH DNT PEOPLE HAVE DIFFERENT OPINIONS DHEN………..HE GIT HIS OWN HAIR YALL GOT YALLS DO PPL WORY BOUT YALLS I HOPE NOT DANG

    [Reply]

  23. janika

    o yess he still look hot a/f ily u wiz TAYLORGANG FOR LIFE

    [Reply]

  24. KayCeeGidibwoi

    Wiz ur hair so danm hawt dhude!!!….TAYLOREEEEDDD!!!

    [Reply]

  25. YHS-POOKIE

    IM GETTIN DAT SHIIDD TODAY!!

    [Reply]

  26. Larry glover

    Shot out to my nigga wiz . You go hard on every track nigga !# taylor gang or die !

    [Reply]

  27. Dịch vụ seo

    Dịch vụ seo…

    [...]Rap-Up.com || Wiz Khalifa Debuts the Frohawk[...]…

Leave a Reply