DJ Khaled Proposes to Nicki Minaj

DJ Khaled

DJ Khaled is ready to settle down and wants Nicki Minaj to be his wife. The Cash Money DJ proposed to his YMCMB labelmate via a romantic videotaped message with MTV News.

“I love you, I like you. I want you, I want you to be mine,” says Khaled to the hip-hop bombshell. “I’ma be honest with you, I wanna marry you.”

He brings out a 10-carat ring and pops the question. “Nicki Minaj, will you marry me?”

And he insists that he’s serious, explaining why he’s the best man for her. “You need a man like me in your life that’s gonna take care of you and respect you,” says the Miami hitmaker, whose album Suffering From Success drops September 24.

Khaled claims that he wanted to propose to Nicki last year on set of the video for “Take It to the Head.”

No word whether Nicki has accepted or even seen his proposal.



You can leave a response, or trackback from your own site.

 

94 Comments

  1. kwayzee

    no

    [Reply]

    Glamazon Reply:

    @kwayzee,
    This is a damn mess.

    [Reply]

    iL0veee___ Reply:

    @kwayzee, This is a Publicity Stun that’s all it is really ….
    Cause if its real this man is confused (seriously)

    [Reply]

    Mr Nice Watch Reply:

    @iL0veee___, HA

    [Reply]

    Andy Reply:

    @kwayzee, why not? if they love each other that’s on them, that’s not our business. If is promo, why not? no one would stop talking about khaled and nicki the upcoming weeks.

    [Reply]

    NickiMarajInDaBuilding Reply:

    @Andy, Are you kidding? They ARE NOT together and Nicki has shown no interest in him! If he is serious then WOW, take it a bit slower please- a first date maybe?

    [Reply]

    Andy Reply:

    @NickiMarajInDaBuilding, well nicki doesn’t want anybody to know about her love life so its possible. I’m actually confused, let’s see how all this end about.

    [Reply]

  2. kwayzee

    he really just made a fool out of hisself :(

    [Reply]

    Andy Reply:

    @kwayzee, something just crossed my mind.. remember drake and nicki two years ago that they apparently married? Maybe the song of Khaled is about marraige or the music video will be a wedding like Moment 4 Life? Who knows…

    [Reply]

    channel_ROMAN Reply:

    @Andy, Hush.

    [Reply]

  3. MSD

    now we know who her secret man is

    [Reply]

  4. SHIZNAYEE

    Um no. She taken anTyways…..like……. Ewl.

    [Reply]

  5. Avon

    doesnt Dj Khaled have a wife in kids already, what happen to Ms.Nicole Tuck, ill feel sad for Khaled if Nicki rejects him, but at the same time its like, c’mon man, you just dumped your wife for Nicki, that just came out of nowhere. i thought him an Nicole looked good together too

    [Reply]

  6. Avon

    maybe his proposal was a joke or something, or maybe he became thirsty for Nicki’s ass, notice he proposed to her right after that “Twerk It” video dropped the other day

    [Reply]

  7. jk

    The bag boy gon b mad

    [Reply]

  8. Frenchie97

    NO wayy , no my babe!!! ahhaha im cryin LMAO

    [Reply]

  9. Sawnday

    LMFAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

    [Reply]

  10. T

    Stupid paki cunt

    [Reply]

    Dave Reply:

    @T, wow that wasn’t needed.

    [Reply]

    Bijan Reply:

    @T, He isn’t Paki lol do your research!

    [Reply]

  11. twayd

    this guy needs attention that bad?

    [Reply]

  12. Andre

    oh my god

    [Reply]

  13. T

    Sully paki cunt!

    [Reply]

  14. T

    Silly*

    [Reply]

  15. Chloé Magnolia

    This is in no way sincere or real. No one would be that stupid.

    [Reply]

  16. Pereezy YMCMB MMG

    lol!! is all I have to say!!

    [Reply]

  17. thedon

    can’t tell if its a joke or not, but they’d be perfect for eachother. I mean they both make garbage music, nicki has a fat ass and Khaled is a fat ass

    [Reply]

    Queens Reply:

    @thedon, I see you stilling tweets lmao be original next time lol plus they “garbage” music sells so stop hating…

    [Reply]

    channelBlue Reply:

    @Queens, I don’t he/she is hating.. that’s their opinion.

    [Reply]

    AAA Reply:

    @thedon, if you can’t tell it’s a joke,then you must be mad naive.

    [Reply]

  18. Jonathan

    Ummmmm Yeah just Ummmmm

    [Reply]

  19. tiara

    stfu stupid bitches Love is Love .. yall hating or naa ?

    [Reply]

  20. channel_ROMAN

    Don’t he have a new single coming out featuring Future, Nicki Minaj and Rick Ross? Swear this is promo.

    [Reply]

  21. Trinarockstarr

    His Fatass…. Gtfo of her

    [Reply]

  22. Pdiddy

    How pathetic

    [Reply]

  23. what

    I hope she accepts and they get married just so the ignorant commenters on here get mad

    [Reply]

  24. Bijan

    Wow that came outta nowhere. Well, I hope it all ends well no matter what. He’s obviously in love.

    [Reply]

  25. Neickha

    Lol he looking like a fat Ebro. He seems nice though

    [Reply]

  26. Beyonce

    Can’t turn no how into no housewife. shit look at Kim Kardashian lolz

    [Reply]

    channel_ROMAN Reply:

    @Beyonce, English please.

    [Reply]

    Bitches In Paris Reply:

    @channel_ROMAN, LMAO CRYING

    [Reply]

  27. nicko

    Lmao … just imagine if her Minajesty accepts …. :$$

    [Reply]

  28. Santiago

    WTF NOOO

    [Reply]

  29. Santiago

    that’s not the way to do it

    [Reply]

  30. kimmie minaj

    No way the quenn will just laugh at this!!!

    [Reply]

  31. FrankieB

    this isn’t even funny. he is hella annoying & def for publicity, not real.

    [Reply]

  32. ProPedes

    ”But you can’t make a ho a housewife” -Kurupt

    [Reply]

    Queens Reply:

    @ProPedes, how is she one don’t u have to date multiple people or f them I mean u nor I even knows who she dating so this makes no type of sense at all

    [Reply]

  33. NickiMarajInDaBuilding

    NAHHHH I’M NOT FOR THIS! I’m all about Onikafaree! He gotta be on something as if he she would get with him ;( Boyyy need to runnnnn

    [Reply]

  34. Ice

    He seems like a nice guy, but I feel so bad for him because I have a feeling Nicki’s gonna turn him down. She doesn’t seem like wife material, imo.

    [Reply]

    channel_ROMAN Reply:

    @Ice, Right because you grew up with her.

    [Reply]

  35. AAA

    Y’all idiots do know he’s playing right?

    [Reply]

  36. StayTuned

    he is definitely playing… Did you guys peep the new album September 24. Niggas whack. If this was real lets not act like we haven’t seen Tamar and her boo Vince.

    [Reply]

  37. Jahie

    M.E.S.S :(

    [Reply]

  38. Bitches In Paris

    Idc if he’s playing or not. This nigga looks like an idiot either way.

    If he wasn’t playing he’d do nothing but lie & say it was just a joke .

    [Reply]

  39. Mr. Fye

    The only way this could be good is if she actually says yes.

    [Reply]

  40. BEE

    Somebody please tell me this is a joke.

    [Reply]

  41. Os

    he playing,and it was funny to me.

    [Reply]

  42. Chyna

    Err uhmmm lol wow. Speechless. I can’t tell if he’s playing or serious….this outta be interesting. Wondering what Nicki is gonna say she already knows because she RT it…hmmmm

    [Reply]

  43. jimscreechie

    LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL.

    [Reply]

  44. Keef_Warrior

    Khaled just set himself up for a rejection…. well nigga it was nice listenin to yo music tho

    [Reply]

  45. ♪►Muzzac◄♪

    HELL NO, YOU AIN’T TOUCHING NICKI!!!

    [Reply]

    Latasia ™ Reply:

    @♪►Muzzac◄♪, I Agree With You !

    [Reply]

  46. Taylor

    she smashed the homies tho??????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    [Reply]

    channel_ROMAN Reply:

    @Taylor, watch your mouth. Only homie she smashed was SB.

    [Reply]

  47. Travis

    LIL B COULD GET NICKI MINAJ EASILY

    [Reply]

  48. Mark

    Nicki Minaj pulled a real lightskin chick move, instead of commenting on kahled proposing to her, she just retweted it AND MOVED ON….smh

    [Reply]

  49. DJ Khaled Proposes To Nicki Minaj (+ Video) | Nafrini Selection

    [...]   Share this: Pin ItEmailMoreShare on TumblrLike this:Like Loading… Posted in News/Buzz/Pub | Tagged DJ KHALED, MTV News, Nicki Minaj [...]

  50. LOL

    LOL She doesn’t deserve any better proposal, psycho bitch!

    [Reply]

    Queens Reply:

    @LOL, psycho with mad money maybe u should try get farther in life than hating on a blog lmao

    [Reply]

  51. itsCaLiBuDbitch

    lol drake mad

    [Reply]

  52. Isis Princess Nix

    Man that was sooo funny I watched a few times. Thank you. That was awesome!

    [Reply]

  53. Ralph

    Sex would be awkward…

    [Reply]

  54. rosp

    In first place, Khaled does already have what he wanted, all the lights on them

    [Reply]

  55. Latasia ™

    Hell no Nic. Don’t Wont Him .. And Nicki Is Married To The Barbz … Sorry Bro ✌Get The Stepping Bew !

    [Reply]

  56. Whatever

    If he were serious, he would have proposed in private. A gimmick to keep people talking. Whatever.

    [Reply]

    channel_ROMAN Reply:

    @Whatever, Thanks for reading and commenting tho.

    [Reply]

  57. damien

    You guys are just racist…

    That is all

    [Reply]

  58. The Shady Truth

    Publicity Stunt attempt to make Nicki relevant again!!!!!

    [Reply]

    Queens Reply:

    @The Shady Truth, Lmao if she ain’t relevant who is?

    [Reply]

    channel_ROMAN Reply:

    @The Shady Truth, And guess what? lol

    [Reply]

  59. nikki 4 life $$$$$

    nikki neva stopped being relevant this is a stunt to make him relevant again ass!!!

    [Reply]

  60. eve

    Nicki dating sb so lets cut the bull ..der in love and sb loves here even speaks of her in his song case close NEXT

    [Reply]

  61. bibi93

    damn

    [Reply]

  62. damien

    Drake be like:

    “I’m just sayin’, you could do better”

    [Reply]

  63. stunt duh

    Obviously it’s a stunt. He just wants ppl talkin ’bout him. If he actually “loves her likes her wants her” this shit will be in private. Case closed!!

    [Reply]

  64. Onika Miraj

    Nicki gonna be like, “Ummmmm….” *awkward face*
    I hope it’s not real

    [Reply]

  65. Rap-Up.com || DJ Khaled Will ‘Never’ Give Up on Nicki Minaj Proposal

    [...] Khaled proposed to his YMCMB labelmate and presented her with a 10-carat engagement ring via a videotaped message with MTV News. The clip went viral and even his friend Rick Ross weighed in on the [...]

  66. WATCH: DJ Khaled Will Never Give Up | WORD ON THE STREETS

    [...] Khaled proposed to his YMCMB labelmate and presented her with a 10-carat engagement ring via avideotaped message with MTV News. The clip went viral and even his friend Rick Ross weighed in on the [...]

  67. saletimely.com » DJ Khaled Will ‘Never’ Give Up on Nicki Minaj Proposal

    [...] Khaled proposed to his YMCMB labelmate and presented her with a 10-carat engagement ring via a videotaped message with MTV News. The clip went viral and even his friend Rick Ross weighed in on the [...]

  68. thecontractofsale.com » DJ Khaled Will ‘Never’ Give Up on Nicki Minaj Proposal

    [...] Khaled proposed to his YMCMB labelmate and presented her with a 10-carat engagement ring via a videotaped message with MTV News. The clip went viral and even his friend Rick Ross weighed in on the [...]

  69. New Music: DJ Khaled f/ Nicki Minaj, Future, & Rick Ross – ‘I Wanna Be With You’ | JLion Productions

    [...] Minaj has yet to respond to DJ Khaled’s proposal, but she does hook up with the We the Best boss on his new single “I Wanna Be With You” [...]

  70. Rap-Up.com || Nicki Minaj, Future, & Ciara Join DJ Khaled in ‘I Wanna Be With You’ Video

    [...] his publicity stunt proposal to Nicki Minaj, DJ Khaled went in front of the lens to shoot the Colin Tilley-directed video for [...]

  71. Nicki Minaj, Future, & Ciara Join DJ Khaled in ‘I Wanna Be With You’ Video - HHRUS

    [...] his publicity stunt proposal to Nicki Minaj, DJ Khaled went in front of the lens to shoot the Colin Tilley-directed video for [...]

Leave a Reply