New Music: A$AP Rocky f/ 2 Chainz, Drake, & Kendrick Lamar – ‘Fu**in’ Problems’

Fuckin' Problems

Famous people with famous people problems. A$AP Rocky brings out his friends 2 Chainz, Kendrick Lamar, and Drake on his new single “Fuckin’ Problems.”

Over a beat from Noah “40” Shebib and C. Papi (aka Drizzy), the boys trade bars for the girls. “I love bad bitches, that’s my fuckin’ problem/ And yeah I like to fuck/ I got a fuckin’ problem,” raps 2 Chainz on the hook.

“I will pay to make it bigger, I don’t pay for no reduction,” jokes Drake, while Rocky adds, “She love my licorice.”

A$AP’s debut LongLiveA$AP is slated for release this year.

Who had the best verse? Weigh in below.

You can leave a response, or trackback from your own site.

 

47 Comments

  1. Mimi

    Kendrick was the best on this, then A$AP & Drake! This song could do w/o 2 Chainz honestly *Shrugs*

    [Reply]

    KayKay Reply:

    @Mimi, That’s very song…as in every song can do without 2 Chainz.

    [Reply]

  2. Get Money B!tch

    Drake stands out on every song he’s on. He always deliver.

    [Reply]

  3. miles

    i don’t like 2 chainz part

    [Reply]

  4. @innerisms

    Beat is weak for it to be from 40. But I smell an attempt for pop success.

    [Reply]

    ashley carmicheal Reply:

    @@innerisms, WHAT?! THE BEAT IS JUST RIGHT!

    [Reply]

    KT Reply:

    @ashley carmicheal, Maybe if it was 2002.

    [Reply]

    wole Reply:

    @KT, wtf

    [Reply]

  5. Leslie T

    Lil Wayne is a far better rapper than Kendrick
    Wayne is the greatest of all time he should have replaced Kendrck on this song

    [Reply]

    Will Reply:

    @Leslie T, I love Lil’ Wayne cos he’s a legend but even legends have to accept that they arent as hot as they used to be. Wayne is still good but Kendrick is fresh and f**kin awesome!! LOve kendrick and his album is gonna do some serious numbers next week. ASAP should have got Wayne on it anyways instead of 2 chainz because he’s f**kin sh1t!!

    [Reply]

    miles Reply:

    @Leslie T, Wayne is the greatest rapper and poet to touch this earth, but even he needs a break

    [Reply]

    marcus Reply:

    @Leslie T, yoou obviously dont know tru storyline lyrict….LIL WAYNE is on two song already wiht KENDRICK and KENDRICK ate him up…lol…LIL WAYNE is a punchliner. his word deliver isnt as big as Kendricks.

    [Reply]

    Nielsen Reply:

    @Leslie T, You’re a complete dumbass.

    [Reply]

    lucci Reply:

    @Nielsen, THANK YOU!!!!

    [Reply]

    fuckyou Reply:

    @Leslie T, you must not know real rap, lil wayne is complete garbage now

    [Reply]

    Margido Reply:

    @Leslie T, Lil Wayne fucking sucks, considering he belongs in 2002

    [Reply]

  6. Kwayzee

    THIS SHIT GOES!!!!!!!!

    [Reply]

  7. menigga

    club paradise

    [Reply]

  8. WhoCares

    Another song about sex, that’s a f*cking problem/
    Female disrespect, that’s a f*cking problem/
    Only worried ’bout the “D”, that’s a f*cking problem/
    Probably got an STD, that’s a f*cking problem/

    [Reply]

    ok Reply:

    @WhoCares, pppprreeaach

    [Reply]

    Lawd A Mercy Reply:

    @WhoCares, take em to church

    [Reply]

    Ice Reply:

    @WhoCares, DAMMMNNN

    [Reply]

    griffin Reply:

    @WhoCares, obviously you care if you took the time to create that

    [Reply]

    Moi Moi Moi Reply:

    @WhoCares, …so true That’s all these rappers rap about it. Sex, big asses, & how much $ they got (that without the fans they would not have) smh I can’t take Kendrick seriously on this track.

    [Reply]

  9. adnama2011

    isn’t this an Aaliyah sample, from Come Over but Tank’s part

    [Reply]

    Ice Reply:

    @adnama2011, Yep.

    [Reply]

    JWILL Reply:

    @adnama2011, it is an Aaliyah sample, but it’s from her song “Quit Hating” and it’s her voice slowed down, not Tank’s. But I understand the mix-up. lol

    [Reply]

  10. killacam

    this shit is TUFFF

    [Reply]

  11. LOLatHaters

    This shit is hot!!!

    [Reply]

  12. August

    Rick Ross should’ve had some bars on this. Still hot tho.

    [Reply]

  13. damien

    Drake,you aree becoming a fucking prolemmmmm!

    [Reply]

  14. MH

    Personally I don’t like Kendrick on these type of tracks, just my opinion though.

    [Reply]

    Jaymalls Reply:

    @MH, co-sign… I don’t lyricist lik Kendrick on bullshit generic rap songs lik this that are a sad wtt or at pop success. It’s sad that people can’t release songs without 10 features on it!

    [Reply]

  15. BrunoBruno

    IM A HUGE DRAKE FAN BUT THIS SONG IS TERRIBLE ITS NOTHING TO DO WITH THE LYRICS ITS THE BEAT IT JUST SOUNDS SO WACK

    [Reply]

  16. HOVorJefe

    MY NEW FAVORITE SONG!!!!!!!!!!!! Drake went INNNN!!!!!!!!!!!!! & 2 Chainz NEVER upsets.

    [Reply]

  17. Yasmine

    Kendrick sounds like nothing short of a damn fool. I just laughed at his part. I’m used to everyone else’s coonery, just thought he was better at this. Guess not. Most of these rappers are all the same.

    [Reply]

  18. Raj

    J. Cole would’ve murdered this, yo.

    [Reply]

  19. Yoyo

    @@innerisms, Pop success with fuck as every other word. I don’t think so, this is a banger

    [Reply]

  20. A$VP Richie

    Beat goes hard, sounds a bit like goldie. I think everyone did their thing although I can’t help but think kendrick held back a little, he could murder drake and chainz in his sleep. I’m a 2 chainz fan but I’m kinda glad he only did the hook lol

    [Reply]

  21. Mentamir

    I’ll appreciate it for the two weeks it has. That’s the longevity these type of records have, before they start to get annoying.

    [Reply]

    Morgan Reply:

    @Mentamir, LOL….thank you!

    [Reply]

  22. R to the Sunnie dimondz C

    OOH shoot It not working

    [Reply]

  23. Vejay

    Nov03Old gal Misspeaches, I dont think the point was that 19 is late in life to be a college fremhsan but it is late in life to learn the circumstances of your birth. BTW, I am right there with you 47 and a grandma and in a successful career, but one started with a nursing diploma, not a bachelors degree. I actually speak internationally on my area of specialty but will likely be deciding between retirement or going back to school in the near future. Where is grandma’s thermos? Im late for school it sounds funny but may be my reality soon.

    [Reply]

  24. lily

    Drake killed it!

    [Reply]

  25. David

    I luv’em all 2chainz da hook was dope. N Drake killed it! ASap n Lamar yoh average……..

    [Reply]

  26. Felicity

    And guess who won an award for the best verse at the BET hip hop awards#sit down kendrick haters.

    [Reply]

    Margido Reply:

    @Felicity, Kendrick Lamar!, finaly a rapper that can live up too expectations from 2Pac, Nas and Biggie!
    My Favourites are
    Tech N9ne
    Kendrick Lamar
    J.Cole

    Hot Daaamn!

    [Reply]

Leave a Reply