Nicki Minaj Previews ‘Anaconda’ Video

Nicki Minaj

After leaking on Friday, Nicki Minaj’s new single “Anaconda” made its official debut on iTunes on Sunday night. Produced by Polow Da Don and Da Internz, the raucous rump shaker samples Sir Mix-a-Lot’s 1992 classic ode-to-ass “Baby Got Back.”

“Oh my gosh, look at her butt!” exclaims Nicki over the twerking beat.

She sizes up her men (“D**k bigger than a tower, I ain’t talkin’ ’bout Eiffels”) and details her freaky fantasies (“He toss my salad like his name Romaine”).

Additionally, she has previewed a snippet of the equally wild music video. The voluptuous rap queen rules the rainforest and shakes her booty like Jello in the 15-second clip.

Feast your ears—and eyes—on Nicki’s bountiful booty.



You can leave a response, or trackback from your own site.

 

56 Comments

  1. JD

    Nice sample but I’m not feeling it. It might be a grower. Video looks hot.

    [Reply]

    wow Reply:

    @JD,
    The sample was a good idea but it wasnt done well.. this beat is a mess!

    [Reply]

    bobs Reply:

    @JD, this is basically a remake, not a sample — but a bad one — like being at a club when you want the DJ to stop screwing with the song and just play it.

    [Reply]

    BEDSTUYFLY Reply:

    @JD, the record is TRASH! NICE PIC , HORRIBLE SONG. She lucky she did that Beyoncé remix.

    [Reply]

    Oh Reply:

    @BEDSTUYFLY, THAT Soundcloud MIX aint gona help her silicone injected ass move any faster or get her a #1 on BILLBOARD LMFAOO

    Nicki is a fucking wack old bitch. OH SO now she wanna try and be sexy cuz she see her Gaga gimmick could only last so long?

    AND she wanna try to bite off Iggy ponytail? this bitch is basic AF, I thought she wasnt going to be a typical “i got a fat ass and i rap” type of rapper

    SHE aint the The Blueprint at all she aint doing shit new besides being the 1st female to BRAG with a FAKE silicone ass, remain Grammyless with a Kmart collection

    [Reply]

    Oh Reply:

    @BEDSTUYFLY, Wait.. didn’t Nicki say this was gonna be her female version of Blueprint ?

    LMAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

    [Reply]

    Andy Reply:

    It’s number one on iTunes. Looks like people likes this.

    [Reply]

    JD Reply:

    @JD, Yeah I’ve made up my mind this really is awful; especially awful given the quality of that Flawless Remix.

    [Reply]

  2. k

    the bish said it was gonna be her best album so far, like the blueprint but WTF so far it surely is he most ratchet ratchet album ! talking bout those lookin ass niggas, big dicks, drugs, about being a boss ass bitch, about bitches and fucking while saying yass bish ???? I love me sum good Nicki Minaj but where are the good verses, now she just be spittin “bitch and niggas and big asses and big cocks…” #DearOldNickiPleazComeBack

    [Reply]

    TheonX Reply:

    @k, totally agree with you

    [Reply]

    dejonzolanski Reply:

    @k, Half of thos songs not even on the album so take a seat plz….

    [Reply]

    dejonzolanski Reply:

    @dejonzolanski,

    [Reply]

  3. Killer Swagg

    Shut Remy Ma Nicki be slaying.. Frontin like ur it.. Bitch move over ur time passed whn Jesus was born. Great vid Queen Nicki

    [Reply]

    Oh Reply:

    @Killer Swagg, LOL

    Is she REALY bragging about her booty being big after all them ASS SHOTZ ?

    [Reply]

  4. Rozay-MMG

    Songs like this are beneath her sorry

    [Reply]

    Oh Reply:

    @Rozay-MMG,

    NOPE. This is yall “Queen” best talent.

    This bitch Nicki is a joke, like.

    How u claim you the Pinkprint and is evolving hip hop but you dropping mediocore, UN-ORIGINAL trash?

    [Reply]

  5. meme

    Im hoping this grow on me beczu at this point im a little uncertain. Its a fun record but I feel like nicki music catelog isn’t progress perhaps I feel like it gets weaker with each album. I have a hard time believing that this is the best they could come up with, especially after the under performance of Pills. This beat is also all over the place and im not sure how radio would feel about it.

    [Reply]

    *keisha* Reply:

    @meme, I totally agree , she’s been slacking lately and I must say that I did not expect the song to sound like this, I hope she steps her game up on the pink print because as of lately she’s been slaying collabs but slacking on her own single records :(

    [Reply]

    Rob Reply:

    @meme, I agree. The radio will not play it that much even it’s new + Nicki. She must do it way better than this.

    [Reply]

  6. meme

    only 2 verse? and what the hell is that god awful mix after her 2nd verse. I dont know man…isnt this suppose to be like the female blueprint or something. Im confident the material will be dope but I aint feelin none of these singles. To be honest Im nervous AF about how this album gonna perform. I think is going to be her weakest

    [Reply]

  7. rus

    I can understand sampling a song cuz a lot of beats do that, especially in the rap world. But don’t take the whole entire song and just rap on it. all she did was just a sir mix a lot remix? that’s lazy and tired dude. she gets an F for this record

    [Reply]

  8. Iggy Iggz

    Sounds like a campy Eminem song, probably be a grower. The video looks hot

    [Reply]

    IJustKnowIt Reply:

    @Iggy Iggz, I really admire how you stan for iggy but are still able to give open heart complements and honest criticism unlike most people. I salute you

    [Reply]

    RiCi Reply:

    @IJustKnowIt, I agree, it makes a nice change. I’m OVER stan wars.

    [Reply]

  9. Wow

    Nicki is going to make it very easy for Remy Ma to take over. There’s an untapped audience who are craving real female spitters. Which Remy gave yesterday. If nicki doesn’t start taking her craft serious, Remy will own that audience. I’m not a fan of nicki but she can spit so idk why she’s doing this silly shit. Seems like she’s trying to compete with iggy but there’s really no point in doing that. Iggy suckssssss lyrically. As for the female rap blueprint, Kim brought that with Hardcore. Idk I mean Pills was meh and this is complete garbage. Not looking too good for the Pink Print. Her features have been dope but she’s doing so many, she’s risking oversaturating the market just like Chris Brown. She needs to chill out on all the collabs and focus on quality because there’s only so many times “these bitches is my sons” can be used before people start thinking you’re a one trick pony.

    [Reply]

    GEEZUS Reply:

    @Wow, We’ll be fine. The singles never mean shit.

    [Reply]

  10. KB

    Because white folks have always loved “Baby Got Back” more than black folks, I’m sure this will be a massive radio single with a vevo-certified video to go along with it. This is fun, campy, highly-quotable and above all, a no-brainer crossover single.

    [Reply]

  11. Os

    i like the song plus it,s a grower. and i can’t wait to see the full video.

    [Reply]

  12. TheTruth

    As much as I love Nicki, I feel Anaconda is probably weaker than Stupid Hoe (which I hated). So far, as for her saying the PinkPrint being the female Blueprint, I’m comprehending she’s saying upcoming female rappers need to make pop-fused songs (Pills N Potions) and have major sex appeal (Anaconda).

    The only good part of the song to me is the hook; everything else has to grow on me. I think the only way this’ll chart is because of the hook. I’m still rooting for Nicki, Imma still support Anaconda, and Imma still support the album. But I know she can do way better than this

    *But on a good note, this video does look like it’s gone be hot*

    [Reply]

    Os Reply:

    @TheTruth, so how a song being a grower a bad thing, in my experience there are 4 types of songs, one that grabs you from the get go and one that grows on you over time. and on the negative side song that you like from the get go then hate, and song that you just hate from the start.to me this songs is grower and to me personally i like it from the start, and telling from the video clip that isn’t going to change

    [Reply]

    TheTruth Reply:

    @Os, I never said it was a bad thing. I was just saying she could’ve done way better than this. I still like the song, but the verses gotta grow on me. I just felt this isn’t her best work yet. I know what Nicki is capable of, and she could’ve brought the Dance (A$$) Nicki out on this since it’s a twerk song

    [Reply]

  13. dee

    Im a fan but this is her weakest single ever! Was hoping the leak was a joke. This is HORRIBLE. Anyone who supports it is supporting it just because its Nicki Minaj.

    [Reply]

  14. Andy

    Let’s just be honest guys. This single will suck and flop and we shouldn’t be praising her for anything. She should know that we ain’t for this ratchet, mixtape standards songs. Let them haters win this round, we still got Flawless and Bang Bang so I’m not even worried.

    [Reply]

  15. KEN.

    :(

    [Reply]

    Raven-Symone Reply:

    @KEN., :) soooo where is the “Blueprint” she keeps swearing she made

    [Reply]

    KEN. Reply:

    @Raven-Symone,

    It’s coming my child. I’m just mad this bitch kept the outro.

    But it grew on me so *twerks*

    [Reply]

  16. Pedro

    Update the link to hear to the official one (Spotify)!

    [Reply]

  17. bobs

    worst song ever.

    [Reply]

  18. Donn

    Smh. Been saying for years that her downfall is her nursery rhyme lyrics, Drake, Kanye, Jay, Eminem, Nas, TI, Lauryn Hill, Cole, Kendrick, etc. These are ppl who sell with out gimmicks and kiddy bars. They rap about real life in intricate detail. I had some hope with Pills and Potions but every record had had corny lines and cliche topics,

    She needs no more yes men and delusional fans who accept any thing and have no real appreciation for the art form. This is hiphop. Ppl want that real. Music they can connect to with lyrics that speak to them. Come on Nicki. Iggy isn’t even that nice, Azealia is trash. Only female with skill right now is that Chicago girl Drizzy.

    [Reply]

    BitchNo Reply:

    @Donn, well, HEAVY METAL AND REFLECTIVE is better than the whole entire nicki’s discography

    [Reply]

    Hex Reply:

    @Donn,

    Started from the bottom is such a lyrical piece of art… its called CLUB bangers don’t get so into your emotions……. Why can’t nicki have a club banger ….. on the album yall take it to deep.

    [Reply]

    Donn Reply:

    @Hex, because this is an artform. A artform that was created from the lower class. Where they told stories and made music from the heart. Where their lyrics were in death depictions of real life. Yes Started From The Bottom was art. He talked about driving his uncle car pretending it was own, ppl bringing him down, how his ambition created a means to an end for so many ppl in his corner. U can make a club banger with depth. It’s not hard

    [Reply]

  19. WELCOME HOME REMY MA

    WELCOME HOME REMY MA…TIME FOR SOME REAL RAP!

    [Reply]

  20. The Crowd Updater

    Im gonna have to hear more of this shit before I make a judgement, but so far… Meh. Ive heard better from Minaj

    [Reply]

  21. Shakur

    I can honestly say that the ITunes version is much better . The leaked version was all over the place but the official version sounds more master . The song will grow on me especially if it’s get a lot of radio play .

    [Reply]

  22. Critic

    Chileeeee this y’all QUEEN!!!!! When will you bitches realize NO bitch will do it like kim!!! I can’t deal lmaooo all the barbs are silence of the lambs now!!!! She needed bey for a buzz and hype this is just super wack bitch is a fail!!! #TeamKim bitches fuck outta here the crown stay in BK!!! Two wack singles back to back wow this pink print looks PROMISING!!! :-/

    [Reply]

    Aurora Reply:

    @Critic, LOL I haven’t heard from a Kim fan in a while. I literally didn’t even feel no type of way, I laughed. I’d understand if you were stanning for Iggy or um the other one but no, you’re stanning for Kim. Who has been lost. #bye

    [Reply]

    K.dot Reply:

    @Aurora, I’d rather stan for a veteran than a talentless whore

    [Reply]

  23. EveRyder

    Wow….this bitch got y’all whipped,trapped,programmed,and brainwashed into buying whateva she’s selling. Bcuz this song is thrown togther horrible remix of the original song baby got back…not a single. I see a lot of u r disappointed in this song or keep sayin its grower,but u all r gonna support it anyway just try and have one up on iggy,remy,azealia banks bcuz she is now free to release music even if I don’t care for her like that,but y’all see these girls as comp. Eventho y’all hate to admit it smdh. I wouldn’t there buy this song if eve made it as much as I love me some eve. She would never.

    [Reply]

  24. K.dot

    Smh Nicki is sad. Flop after flop after flop. Girl go away!!!!!!!!! Lol such a flop. Them BET awards is all you’ll ever get

    [Reply]

  25. LaMont

    Thank GOD we have Iggy Azalea.

    [Reply]

  26. ?

    What is going on with you Nicki? I am a fan and will always be a fan but these songs so far are…how shall I say it? Beneath her. I like yasss bish and chi-raq. I want my mixtape Nicki back! That’s what really made me a fan. These songs so far should not be on your new album. I was really hoping that your songs would be better than this. I guess this whole album is being hyped up and so far I’m disappointed.

    [Reply]

  27. Kyle

    This song is TERRIBLE. I couldn’t even listen to it all the way through; especially at the end when she is talking all that nonsense. What a mess!!!

    [Reply]

    Andy Reply:

    @Kyle,

    [Reply]

  28. Curious George

    So why won’t anyone tell her to her face that the song is wack? All these radio hosts are kissing her butt.

    [Reply]

  29. Dave

    I honestly think she’s toying with us. Nicki is smart, ya’ll forget. I have hope for the FULL album.

    [Reply]

Leave a Reply